Hund Beregn eller køb ansvarsforsikring, sygeforsikring, ulykkesforsikring eller livsforsikring til din hund. - læs mere Hund Beregn eller køb en ansvarsforsikring, sygeforsikring, ulykkesforsikring m.m. til din hund. Sygeforsikringen kan tegnes på alle hunde, der er fyldt 5 uger, men endnu ikke 6 år. Er din hund fyldt 4 år, skal vi bede om en sundhedsattest fra din dyrlæge. Sygeforsikringen dækker op til 80% af dine dyrlægeudgifter, hvis din hund bliver syg eller kommer til skade. Forsikringen gælder hele livet.
Kat Beregn eller køb en sygeforsikring til din kat. - læs mere Kat Beregn eller køb en sygeforsikring til din kat. Sygeforsikringen kan tegnes på alle katte, der er fyldt 12 uger, men endnu ikke 7 år. Er din kat fyldt 5 år, skal vi bede om en sundhedsattest fra din dyrlæge. Sygeforsikringen dækker op til 80% af dine dyrlægeudgifter, hvis din kat bliver syg eller kommer til skade. Forsikringen gælder hele livet.
Vi får sjældent klager, men de få klager vi får, tager vi meget alvorligt. Ofte er der tale om misforståelser, men vi er naturligvis ikke fejlfri.
Har du opdaget, at vi har begået en fejl, eller er der ting du ønsker at klage over, bedes du følge vores klagevejledning herunder. Har du spørgsmål til en specifik sagsbehandling, bedes du dog i første omgang kontakte vores skadesbehandlere. Sammen kan vi gennemgå afgørelsen og sikre, at der ikke er tale om en fejl.
Hos Dyrekassen Danmark gør vi vores bedste for at leve op til dine forventninger som kunde, og det ligger os meget på sinde at give vores kunder den bedst mulige rådgivning og behandling. Der kan dog stadig ske fejl eller misforståelser - eller du kan være uenig i en afgørelse, vi har truffet.
Skulle du komme i en situation, hvor du har behov for at klage til selskabet over forhold vedrørende dine forsikringer hos os, da har du følgende klagemuligheder:
Kontakt vores skadeafdeling på tlf. 63 57 11 11 eller send en e-mail. Mærk e-mailen med ”Klage”.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os pr. brev ved fremsendelse til:
Dyrekassen Danmark
Statene 12
5970 Ærøskøbing
Alle skriftlige klager bedes indeholde følgende:
- Navn
- Kunde- eller policenummer
- Oplysning om hvad du klager over
- Kopi af relevant materiale
Senest 3 arbejdsdage efter skadeafdelingen har modtaget din klage, modtager du bekræftelse på modtagelsen med nærmere angivelse af forventet sagsbehandlingstid.
Kontakt vores kundeservice på 63 57 11 11 eller send en e-mail. Mærk e-mailen med ”Klage”.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os pr. brev ved fremsendelse til:
Dyrekassen Danmark
Statene 12
5970 Ærøskøbing
Alle skriftlige klager bedes indeholde følgende:
- Navn
- Kunde- eller policenummer
- Oplysning om hvad du klager over
- Kopi af relevant materiale
Senest 3 arbejdsdage efter skadeafdelingen har modtaget din klage, modtager du bekræftelse på modtagelsen med nærmere angivelse af forventet sagsbehandlingstid.
Såfremt du efter din første henvendelse fortsat er utilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at rette henvendelse til vores klageansvarlige i Dyrekassen Danmark. Den klageansvarlige vil herefter sørge for, at din klage bliver behandlet internt i selskabet.
Hos Dyrekassen Danmark er det adm. direktør Stella L. Nielsen, der er klageansvarlig.
Ønsker du din klage forelagt den klageansvarlige, kan du fremsende klagen pr. e-mail. Mærk e-mailen med ”Klage” og att. Klageansvarlig Stella L. Nielsen.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os pr. brev ved fremsendelse til:
Dyrekassen Danmark
Statene 12
5970 Ærøskøbing
Alle skriftlige klager bedes indeholde følgende:
- Navn
- Kunde, police- eller skadenummer
- Oplysning om hvad du klager over
- Kopi af relevant materiale
Senest 3 arbejdsdage efter den klageansvarlige har modtaget din klage, modtager du bekræftelse på modtagelsen med nærmere angivelse af forventet sagsbehandlingstid.
Vi skal præcisere, at ovenstående klagemulighed naturligvis ikke fratager dig muligheden for, at du kan klage til Ankenævnet for Forsikring i sager, der vedrører privatforsikringer.
Dyrekassen Danmark er tilsluttet Ankenævnet for Forsikring. Nævnet behandler klager over afgørelser vedrørende alle typer af private forsikringer, hvor du selv er kunde, samt klager vedrørende motorkøretøjsforsikringer. Erhvervskunder, herunder landbrugskunder, kan også klage, hvis deres kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold. Nævnet behandler også klager fra en skadelidt, som ønsker, at der til brug for afgørelsen af vedkommendes personskadesag indhentes en ny speciallægeerklæring eller attest fra en speciallæge.
Klager til Ankenævnet skal indsendes via nævnets hjemmeside www.ankeforsikring.dk. Der skal betales et mindre gebyr, inden sagen kan behandles i Ankenævnet.
Sagsbehandlingstiden er ifølge Ankenævnet for Forsikring typisk seks til otte måneder.
Selvom du klager til Ankenævnet for Forsikring, kan du fortsat efterfølgende gå til domstolene, hvis du ikke er enig i sagens afgørelse.
Hvis du ønsker at klage over en forsikring købt hos os online via www.dyrekassen.dk, kan du indsende klagen til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan også klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Når du indgiver en klage, skal du angive vores e-mailadresse post@dyrekassen.dk.
Link til klageportalen finder du her: www.ec.europa.eu/odr.
Har du spørgsmål til indholdet eller mangler du noget materiale, er du altid velkommen til at kontakte os.
E-mail: Send e-mail
Telefon: 63 57 11 11
Pris fra kun 138,-* på ansvar- og sygeforsikring til hund.
Pris fra kun 102,-* på sygeforsikring til kat.
Beregn pris og køb forsikringHund
Kat
Statene 12
5970 Ærøskøbing
CVR nr.: 17 39 46 30
Telefon: 63 57 11 11
Kundeservice: Send e-mail
Anmeld skade: Send e-mail
Kontorets åbningstider:
Mandag - torsdag 8.30 - 16.00
- skadeafd. har åbent til 17.00
Fredag 8.30 - 15.00
Du vil modtage vores nyhedsbrev, når vi har noget på hjertet – dog maksimalt fire gange om året. Gennem nyhedsbrevet holder vi dig informeret om nye tiltag samt relevante nyheder om hund og kat. De bedste hilsner fra Dyrekassen Danmark
Vi glæder os over du vil dele jeres historie med andre dyreejere, og håber at vi har været med til at gøre en forskel for dig og din bedste ven. De bedste hilsner fra Dyrekassen Danmark